17. jan. 2015

the sky is the limit






Jeg har lige købt denne VANVITTIGE seje sky-clutch, og jeg er fuldstændig i himlen over den! (bå-dåm-tsh) Jeg blev næsten tvunget til at købe den - ja, af mig selv, men det gælder stadig - fordi jeg i forvejen er den stolte ejer af et todelt sæt med skyprint. Og det kan du sikkert ikke forestille dig, hvilket jeg godt forstår, men det er simpelthen noget af det sejeste jeg ejer, og med denne clutch er det helt fuldendt! Jeg kommer nok mest af alt til, at ligne de der helt vildt overdrevede asiater der ikke har nogle limits whatsoever mht. deres fantasifulde påklædning, men det bliver indeed en fest! Om ikke andet tror jeg, at folk får en fest af at se på mig, når jeg kommer vandrende som et lille udpluk af den blå himmel - en ægte the sky is the limit kind of gal. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar