12. nov. 2014

Cover x Weekday







   - Billederne er nakket direkte fra Cover




I går var jeg til et arrangement for Cover x Weekday afholdt i Weekday Århus. Jeg kom derned med min veninde Astrid (den lækre blondine jeg står med hvis der skulle være nogen tvivl). Det var en super hyggelig aften med 25% på hele Weekdays AW kollektion - og hvis der er noget jeg elsker, udover kage selvfølgelig, er det fandme rabatter der batter!  Så jeg kom da også derfra med både en goodiebag med sjove sager, en "Rose Lemonade"-drik i den fineste lille flaske og en Weekday-pose men en lækker godte i. Godten skal nok blive vist herinde så snart som muligt, uuuuuh sikke en spænding!

Forøvrigt vil jeg fandme gerne undskylde for min pandehårs-situation på ovenstående billeder, fy for fanden haha! Men hvad kan jeg sige - en cykeltur ned af bakke med 200 km/t (jaja, man har vel kæmpe lårmuskler...) og et utrolig lille prøverum (havde både halvdelen af butikken og Astrid med derinde... So shame on me) skabte et mindre lækkert pandehår end planlagt (havde ikke planlagt NOGET før en halv time før, men alligevel..) Hvad filan kan man gøre som ungmø på sådan en dag med orkanstyrke (næsten) - man er vel også bare et menneske (nøøøj det er dybt hva).

(Håber det er til at forstå bare en SMULE af hvad jeg skriver når der bliver indsat så gigantisk mange parenteser.. Det er vidst blevet lidt af en fetish - har simpelthen for mange tanker, om hvad jeg selv siger haha)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar