5. nov. 2014

♬ MUSIC GETAWAY ♬


Jeg har gået lidt og grublet over hvordan jeg skulle starte ud her på denne ydmyge blog - det sætter jo lidt tonen an hvordan man starter festen! Men efter en masse grublen slog det mig, at der jo slet ikke er nogen tvivl om hvad det første indlæg skal indeholde - musik forfanden! Det fylder helt ekstremt meget i mit liv, det følger mig over alt hvor jeg er - i min seng med en 80'er hestehale, en pose chips og musikken på fuld skrue, når jeg farer afsted på min cykel imod arbejde med musik i ørene (fordi jeg som regel er for sent på den - og nej, ikke pga. make-up eller tøj... Chancen er større for jeg har prioriteret mad eller søvn liiidt for meget) eller når jeg tager mine 40-minutters bade hvor jeg leger popstar og synger med på alt fra yndlingssange til Spotify-reklamer (du troede det ikke, men det kan faktisk lade sig gøre at overdøve de forfærdelige reklamer om akvarelmaling i Horsens eller Taylor Swifts nye album hvis man synger højt nok)

Derfor har jeg simpelthen samlet en lille bunke af sange nedenfor, der for tiden udgør den ypperste créme de la créme i mit løjerlige liv! Bon appétit


x Julie Camille x (kram på begge sider - kald mig bare rebel)







Ååååh Sammy Sammy Sammy... Hvis du nu ikke var til mænd (mikroskopisk problem), så er jeg sikker på vi ville blive lykkelige sammen - du kunne synge mig i søvn hver nat og til gengæld ville jeg med glæde sætte din nydelige hårpragt (grundessensen af et godt forhold...)
Her har I et af mine absolutte (!!) yndlingsnumre med den gode Mr. Smith - og så endda live. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over han synger så godt...





Jeg er ikke stor 1975-fan, men det her nummer går fandme lige i trussen. Der er ikke mere at sige - bare hør det... Godt så.





ENDELIG er Nanna (eller Oh Land) ude med nyt, spændende, magisk musik! Jeg har ventet i spænding og har i dag modtaget hendes nye album Earth Sick. Det er et fantastisk album - men der er ingen tvivl om at hendes 1 single fra albummet er mit helt specielle hjertebarn. Hvis ikke i allerede har lyttet til Head Up High så er det bare med at få hovedet ud af.. ja, you know what, og gå i gang med det samme!




Sidst men ikke mindst - en gammel slager! Den er ikke ny, den er ikke en af deres allerstørste hits - men hold kæft hvor er den lækker og tilpas "fuck-alt"-agtig... Lige som jeg kan lide det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar