15. nov. 2014

Min akvarel drøm..






 Jeg ved ikke helt hvad det er... Det er svært helt at sætte fingeren på, men der er altså et eller andet helt særligt over akvarelmalerier. Den måde farverne glider sammen på og skaber en helt særlig dybde og selvfølgelig også det at man ofte skal kigge lidt længere tid på motivet for at finde ud af hvad fanden "den der lille klat i hjørnet" egentligtaget skal forestille. Det er dog ikke særlig svært at tyde hvilke byer kunstneren Elena Romanova, der oprindeligt kommer fra Moskva, har tænkt på da hun kreerede disse fantastisk smukke værker med akvarel. Jeg er totalt betaget af det lidt slørede city-view hun har skabt ud fra diverse storbyer - og som i nok kan se, er især New York, Paris og London stærkt repræsenterede (ingen havde set det komme). 

Jeg drømmer lidt om, at købe en eller flere af hendes akvareller for simpelthen at kreere en helt væg der skal fyldes ud af diverse himstregimser (fandens lækkert ord!) - alt fra retro plakater til tasker, malerier, fotografier, udklip fra magasiner og alverdens andet inspirerende hejs skulle så udfylde væggen fra gulv til loft. Det er endnu en drøm, men jeg krydser tæer for jeg snart for nosset mig sammen til at begynde på projektet.. Jeg er bare skide utålmodig og kan slet ikke overskue at sådan en væg jo kan være undervejs i laaaang tid før jeg får fundet de HELT perfekte ting at hænge op! På stående fod hælder jeg nok mest til et af dem der forestiller Londons skyline, da jeg er en kæmpe sucker for den engelske hovedstad - men der er altså også et eller andet super fedt over nr. 4 der forestiller Paris, eller verdenskortet på nr. 7!  

Hvis du selv er blevet helt skør efter at få fingrene i en masse akvarel-godter skal jeg ikke lade dig hænge længere, for de kan købes lige HER i alt fra A2 til A5. Prisen ligger fra 90 til 500 bobs og bliver selvfølgelig defineret af størrelsen, men der er fri levering hvis man køber for over 100 dollars (og der er altså også mange andre kunstnere der har lir derinde hvis du vil gå helt kunst-amokkos) og de skriver den gennemsnitlige leveringstid til Europa er på 7-10 dage - det fandme i orden! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar