9. dec. 2014

All I want for Christmas is GREEN

on hopeless days we want GREEN





I dag har jeg lavet noget så imponerende som absolut ik' å en skid. Jeg har ligget i min seng, har klynket og snottet, og været iført et fåre/bamse-inspireret One Piece (som den ægte fashionista jeg er) og set ind i alverdens skærme. Jeg har altså mildest talt ramt bunden, og det ved jeg med sikkerhed, fordi jeg har brugt hele dagen på, at lege den vidunderlige leg man snildt kunne kalde kan du ramme skraldespanden med dit snotpapir... Og svaret er: Det er jeg fandme dårlig til. Resultat: snotpapir udover hele gulvet. Ærlig talt har det været lidt af en røvirriterende dag, og jeg besluttede mig derfor for, at hanke lidt op i min sølle eksistens, og se på noget der gør mig virkelig glad - min yndlingsfarve (ja, det er grøn hvis du er farveblind eller forvirret) 

Jeg ved ikke om det bare er mig, der er lidt gak, men jeg bliver altså virkelig inderligt glad af at se på grønne ting (det er jo for fanden også håbets farve). Grøn er ikke just farven, jeg går mest i - faktisk kan det tælles på én hånd hvor mange grønne items jeg ejer, men jeg synes alligevel, farven er uendelig smuk. Især jade-grøn (det normale mennesker kalder flaskebajer-grøn) kan jeg ikke stå for. Så nu har jeg altså samlet en skingrende grøn samling smukke ting til jer, tadaaaah! Værsåartig. Personligt har jeg lidt et crush på de lækre creeper-agtige sko i midten, lædernederdelen og det old school armbånd. Måske man skulle købe sig noget grønt til sin syge, klynkende krop...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar