2. dec. 2014

British Fashion Awards: Steal their style - No. 1



Suki Waterhouse

Du skal til en af de utallige fester julen og nytåret byder på, men hvad fanden skal du putte på din krop? Du har pludselig kun joggingtøj og mavebluser i dit klædeskab, og intet ser festligt ud på din vinterblege hud. Frygt ej! Suki har fundet løsningen på alt - tyl! Jeg nægter at tro tyl kan være andet end festligt og selvom du måske, som jeg, i mange år har sat tyl i bås med prinssesekostumer og det der er værre, har tyl altså meget potentiale (I shit you not!). Se bare på frøken Waterhouse der har formået at gøre tyl sofistikeret - og så endda uden at det bliver alt for pussenusset og dukke-agtigt (velkommen til min værste frygt)! 



1YESSTYLE 240 kr. 2. ASOS (også i grøn & sort) 577 kr.  3. ASOS 625 kr. 
 4. Free People 536 kr. 8. ASOS (også i blå & lilla) 576 kr. 6. ASOS (også i nude) 836 kr.



Alice Temperley

Alle snakker om pels - og med rette! Pels er fandme godt gammeldags gur' (man er vel jyde) Verden kan gå af lave med kulde og blæst, men med en lækker pels skal det hele nok gå i sidste ende.. Især fordi det er en af de eneste typer af vinterjakker du faktisk kan formå at se lækker ud i, samtidig med du ikke er forkølet 40 år efter. Jeg synes personligt Alice Temperley gør det skide godt i denne fluffy nude sag, og man behøver ikke engang have specielt mange hjerneceller for at gøre hende kunsten efter.. 



1. Modekungen (også i grå) 560 kr. 2. Boohoo 475 kr. 3. ASOS 673 kr. 
4. ASOS 576 kr. 5. Modekungen 640 kr. 6. Warehouse 560 kr.


British Fashion Awards er sådan lige ved og næsten The Holy Grail inden for fashion events... For mig i det mindste! Nu har I så fået en omgang smagsprøver på to af de outfits, jeg mener alle og enhver kan bruge i hverdagsgarderoben - og netop disse trends, som de lækre damer har taget brug af, er det super nemt at tage videre og twiste på sin helt personlige måde. Ingen siger du skal ankomme til næste halbal (jeg regner selvfølgelig med du gør dig meget i netop halballer.. ) klædt i tyl fra top til  tå, men måske du kan inkorporere (fancy) tyl i din egen stil - eksempelvis med nogle af disse items jeg har samlet ovenover. Jeg har i hvert fald kig på flere af både de tyllede og fluffede sager! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar