6. dec. 2014

Jacquard on my mind


Om ca. ingen tid er det juleaften, og jeg lover dig - du når knap nok at sluge den sidste bid sovs før du skal afsted til nytårsfest. Sagt på en anden måde, du har pisse travlt! Oveni du sikkert knokler røven ud af bukserne, skal huske at spise 6 stykker frugt om dagen og stadig mangler at købe julegaver til... alle, skal du også liiige huske at tænke på du skal have noget på din krop (helst noget fandens smukt) både til julefrokosten, juledagene og nytårsaften. Stress? Ja tak! Mest af alt tror jeg egentlig jeg stresser mig selv - jeg har nemlig ikke fået ordnet noget som helst i december endnu. Men jeg har dog udset mig et julekøb eller to som gemmer sig i disse jacquard-polstrede collager jeg har lavet til jer. Der er nemlig ikke noget der er mere klassisk og ekstravagant end et godt gammeldags vævs-mønster, og samtidig er der altså ikke mange lejligheder hvor man kan smide sådan lækkert skrud på - aka. ingen undskyldning, køb nu bare noget jacquard (elsker det ord og udtaler det helst som en snobbet franskmand hvis jeg kan komme til det - livets små goder haha) 

Jeg er selv ret vild med kjole nr. 2 og 6. og nederdel nr. 4, men ville da heller ikke klage hvis den halv-psykedeliske lilla lænestol pludselig stod på mit værelse - den er så grim at den ikke kunne være smukkere!


Jacquard

1. CHAIR (fucking dyr) 2. DRESS 817 kr. 3. BLAZER 432 kr. 4. PEPLUM DRESS 192 kr. 5. OFF SHOULDER DRESS 817 kr.





1. PENCIL DRESS 269 kr. 2. MIDI SKIRT 625 kr. 3. DRESS 528 kr. 
4. MIDI SKIRT 259 kr. 5. DRESS 913 kr. 6. SKATER DRESS 625 kr. 
7. HIGH NECK DRESS 240 kr. 8. MIDI DRESS 403 kr. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar