11. dec. 2014

Those beautiful people - Maddison Brown




17 år og anerkendt international model - ikke dårligt, ikke dårligt. Maddison Brown hedder hun, og  så er hun fra Sydney, Australien og er PISSE IRRITERENDE smuk. Hun er ikke den mest sete model (endnu) men har dog med sin unge alder allerede gået for bl.a. House of Holland, Calvin Klein, Mulberry, 3.1. Phillip Lim og Jason Wu - igen, ikke helt dårligt gået når man tænker på, at jeg som 17 årig ikke helt var kommet videre end mit laid-back efterskoleliv, og var mest stolt af jeg endelig havde nosset min røv ind på gymnasie-skolebænken. Og så så jeg fandme heller ikke sådan her ud.. Jeg lignede mere en blanding imellem en rebelsk hjemløs og en halvpoppet retard (det sparkede røv) 

Frøken Brown siger mig, af en eller anden grund, noget mere end de fleste andre modeller.. Der er noget råt og naturligt over hende, samtidig med hun er enormt feminin i sit udtryk og har nogle meget old school træk. Jeg ser både noget af det sofistikerede fra 50'erne og feminismen fra 70'erne i hendes udtryk, og det synes jeg personligt er en spark-røv kombination! 

Så lad os alle dvæle ved denne smukke pige en lille stund (altså hade hende lidt).. Jeg spår hende i hvert fald en stor fremtid.. (som den anerkendte spåkone jeg jo er) 


Hvis du vil følge lidt med i hendes fab liv, kan du gøre det på hendes instagram lige HER



Source: NEXT MODELS 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar